wtorek, 7 maja 2013

Pamiętnik 3



Obudziłam się uśmiechnięta, szybko wzięłam prysznic założyłam to

zrobiłam lekki make-up i zrobiłam luźnego koka. Z dołu dochodziły głośne rozmowy, ale co się dziwić dochodziła godzina 13. Zbiegłam na dół i zobaczyłam czterech znanych mi z plakatów chłopaków. Gdy mnie zobaczyli od razu się przedstawili

-Hej ty pewnie musisz być Klaudia. Ja mam na imię Louis to jest Liam, Harry a ten blondyn co ciągle coś wpierdala to Niall. – powiedział chłopak a reszta mi pokiwała

-Tak to ja, miło was poznać – odpowiedziałam

-Zayn nam dużo o tobie opowiadał – powiedział Harry

-Jestem ciekawa co wam o mnie mówił – powiedziałam z uśmiechem na twarzy

-Mówił że jesteś dla niego jak siostra i że bardzo cię kocha – odpowiedział Harry

-Taka prawda – powiedział Zayn podchodząc do mnie i całując mnie w czoło

-O jak miło – powiedziałam

-Dobra ty już idź. A ja zaopiekuję się tą ślicznotką – podszedł do mnie Niall i powiedział to do Zayna

-Mam się bać – spytałam blondyna

-Mnie nie musisz się bać. Nie zjem Cię – powiedział

-On kłamie, je wszystko jak jest głodny. Co ja mówię on zawsze jest głodny – powiedział Louis i zaczął się śmiać a zaraz po nim każdy oprócz Nialla. Widziałam że mu przykro więc go przytuliłam, widziałam kątem oka, że się uśmiecha i wyciąga język Louisowi.

-Idziemy na spacer ? – zapytał mnie Niall

-Z chęcią – odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy

-Nigdzie nie pójdziesz do półki nie zjesz śniadanie – wtrącił Zayn

-Zjemy coś po drodze – powiedział Niall do Zayna

-Uuuu widzę że ktoś się tu zakochał – powiedział Harry do Nialla poklepując go po plecach i Niall zaczął go gonić

-To prawda, że Polki to najładniejsze kobiety na świecie – powiedział Liam

-Ha ha ha. Najładniejsze. Mężczyźni w naszym kraju tego nie widzą – powiedziałam śmiejąc się

-Bo pewnie to zwykli kretyni – powiedział Liam i wszyscy zaczęli się śmiać

-Idziemy ? – spytał Niall podbiegając do mnie

-Chodźmy – odpowiedziałam.

I poszliśmy. Po drodze dużo rozmawialiśmy

-Chodź wejdziemy do tej restauracji, musisz coś zjeść – powiedział

-Ale ja nie jestem głodna – odpowiedziałam mu

-Musisz coś zjeść, jak by Zayn się dowiedział że ni nie jadłaś to by mnie zabił. A po za tym ja też jestem głodny – powiedział po czym się zaśmiałam i zgodziłam się . Gdy weszliśmy zamówiłam danie, a zaraz po mnie blondynek. Zaczęłam się zastanawiać gdzie on mieści to jedzenie, przecież jest szczupły. Gdy skończyliśmy jeść zapłaciliśmy kelnerce i wyszliśmy z restauracji.

-Dlaczego przyleciałaś do Londynu – nagle zapytał Ni all

-Mama mnie tu wysłała. Chyba miała mnie dosyć. Nie dziwię się jej, ona się mnie wstydzi. Słyszałam jak rozmawiała z przyjaciółką i ta przyjaciółka powiedziała jej że ludzie na mieście gadają że jestem puszczalską i że jestem kryminalistką. A to nie prawda po pierwsze się nie puszczam, a po drugie to że kiedyś ukradłam parę ciuchów to wiem że zrobiłam źle i bardzo tego żałuję. Nigdy nie przejmowałam się tym co mówią o mnie ludzie dopóki moja mama się tym nie zaczęła interesować – powiedziałam to płacząc, Niall był pierwszą osobą której to powiedziałam. Nie wiem czemu mu to powiedziałam, ale chyba mu ufałam. Niall podszedł po mnie i mocno mnie przytulił.

-Cieszę się, że mi to powiedziałaś

-Jesteś pierwszą osobą której to powiedziałam – powiedziałam

-Cieszę się że mi ufasz – powiedział

Chodziliśmy jeszcze chwilę i nagle zaczęło padać, co ja mówię zaczęło lać.

-Mieszkam kawałek stąd, chodź musimy się wysuszyć – powiedział.

Biegliśmy chyba z 10 minut, szybko weszliśmy do domu Nialla, który wyglądał tak


Dał mi swoje spodnie dresowe i bluzkę. Po czym udałam się do łazięki żeby się wysuszyć i ubrałam na siebie rzeczy Nialla wyszłam z toalety.

-Wyglądasz bardzo seksownie w moich ciuchach – powiedział śmiejąc się

-Wiem – powiedziałam mu i wystawiłam mu język

Po czym on poszedł do łazięki wziąć prysznic. Ja w tym czasie kręciłam się po jego pokoju oglądając zdjęcia Nialla, na których chyba był ze swoją rodziną. Lecz jedno zdjęcie przykuło moją uwagę, na którym był Niall z jakąś dziewczyną. Powoli robiłam się senna.

OCZAMI NIALLA:

Gdy wyszedłem z łazięki zobaczyłem Klaudia w swoim łóżku-spała. Tak słodko wyglądała, że nie miałem sumienia jej budzić. Więc przykryłem ja kołdrą. Sam poszedłem się najeść bo zgłodniałem. Wszedłem do kuchni i zrobiłem sobie kanapki i poszedłem włączyć TV, gdy przełączałem kanały, zostawiłem na wiadomościach, po tym co usłyszałam byłem mega wkurzony. Mówili o mnie, że mam nową dziewczynę która jest polką i jest kuzynką Zayna Malika. Tak się wkurzyłem, że wyłączyłem TV. Napisałem do Zayna, że ma się nie martwić, bo Klaudia będzie spała u mnie. Poszedłem do sypialni, położyłem się obok niej i zasnąłem.



4 komentarze:

  1. Ciekawie ♥
    Awww *.* Niall ♥
    Wejdź do mnie http://adriennevarnish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :P Dawaj więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, podoba mi się. Pisz dalej!!!
    PS Najlepsze w tym jest to, że Niall cały czas jest głodny XD

    OdpowiedzUsuń